|
Současní studenti
Jméno |
Forma studia |
Školitel | Zahájení studia
|
Mgr. Michala KOTLASOVÁ |
prezenční |
doc. PhDr. Alena Hošpesová, Ph.D.
| 2012 |
Mgr. Patrik KLOFÁČ |
prezenční |
doc. PaedDr. Jiří Vaníček, Ph.D. | 2018 |
Mgr. Tomáš SOSNA |
prezenční |
doc. RNDr. Josef Blažek, CSc. | 2019 |
Mgr. bc. Jakub GEYER |
kombinovaná |
doc. Ing. Ladislav Beránek, CSc. MBA. | 2019 |
|
Absolventi
|
Jméno |
Název práce |
Obhajoba, odkaz |
Mgr. Vojtěch BLAŽEK, Ph.D. |
Biometrické testování při studiu kognitivní zátěže v prostředí ArcGIS StoryMaps |
2022 |
Mgr. Radim REMEŠ, Ph.D. |
Problematika výuky objektově orientovaného programování v kurzech programování v terciárním vzdělávání |
2021 |
Mgr. Václav DOBIÁŠ, Ph.D. |
Digitální gramotnost sociálně vyloučených adolescentů |
2019 |
Mgr. Martin DRLÍK, Ph.D. |
Použití sociální sítě Facebook v informálním učení u studentů distančního vzdělávání: porozumění a dopad |
2018 |
Mgr. Anna CARBOVÁ, Ph.D. |
Rozvoj technologicko-didaktické znalosti obsahu u učitelů angl. jazyka na SŠ |
2017 |
Mgr. Václav ŠIMANDL, Ph.D. |
Kompetence učitelů ICT v oblasti technické e-bezpečnosti |
2016 |
Mgr. Jan BERKI, Ph.D. |
Projektované, realizované a dosažené ICT kurikulum na základních školách |
2016 |
Ing. Václav NÁDVORNÍK, Ph.D. |
Možnosti a meze využití školní webové stránky žáky a učiteli na základní škole |
2015 |
Mgr. Jaroslav KOREŠ, Ph.D. |
Využití autorských nástrojů k tvorbě fyzikálních modelů a simulací |
2014 |
Ing. Michal ŠERÝ, Ph.D. |
Použití sémantického diferenciálu při hodnocení výuky na ZŠ |
2013 |
|
«
|
February
2023
|
»
|
Su |
Mo |
Tu |
We |
Th |
Fr |
Sa |
| | | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | | | | |
|